Kläder

Jag vet inte hur många som kan känna igen sig i detta, men jag älskar det!
Varje dag kan jag numera gå in i min garderob å välja vilka kläder jag VILL ha på mig. Varje dag sätter jag på mig nya kläder som passar. Kläder som jag inte kunnat haft på flera år, vissa inte sen i gymnasiet
Förut gick jag in i min garderob och tänkte, vad KAN jag ha.
Den skillnaden är enorm!
Jag har inte kastat så mkt kläder och inte köpt så mkt nytt, för att jag bestämde mig för att någon gång komma tillbaka. Men det har tagit tid innan jag tog tag i det. Så de sista åren har jag gått i samma kläder eller köpt en storlek större!
Nu har jag tagit tag i det, och varje gång ett plagg åker på som suttit som ett korvskinn förut, eller som jag inte ens fått på, peppar det mig ännu mera att fortsätta.
Vissa är t o m för stora! De  som jag köpt str större antar jag under de senste åren.
jag längtar tills jag går i affärer och köper en str mindre för en gång skull.
Jag är inte speciellt smal ( hur man nu definerar det) men jag tycker själv att jag är fin. Jag är nöjd med mig själv, känner mig pigg å kry och känner mig stolt.
Det är det viktiga för mig!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :