Jobb

Något babycafé blev det som sagt inte idag. Men viktväktarna, som gick hyfsat och möte med min distrikschef.
Mötet gick bra och det jag undrade och ville gick vägen.
Så nu, hör å häpnad, så ska jag inte börja jobba förrens 1 augusti 2012 permanent
Det blir nog en del jobb i vinter/vår men bara en del extra och möjligen 1 månad heltid. Men inte mer än så.
11 månader innan jag börjar igen alltså troligen..
YEAH!:D
.
Imorrn ska vi jobba hårt i trädgården redan från tidig morgon då vi har hyrt maskiner som ska hjälpa oss få bukt på marken nu så det blir fiiiint sen:)
Vi har även idag varit å kollat kostnadsförslag på vår nya veranda som ett byggnadslov redan är inskickat på.
Så nu ikväll mätte vi om bara för å vara säkra.
Man WHAT? Fel på sammanlagt 2 meter. Hur fan mätte vi första gången då? Nä nu måste vi ringa byggnadsnämnden imorrn så inget blir fel.
Nu blir det myyyys!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :