Fullt upp

Den här dagen har gått i ett!
Vid halv nio imorse började Matte å jag traska in till stan för baby café på öppna förskolan. Tycker att det är härligt och mysigt att vara där bland alla barn och mammor!
Passade även på å väga Matte där och han hade inte gått upp mkt alls. Vi får väl se när vi ska till bvc nästa gång!
Direkt därifrån gick vi till viktväktarna som inte alls gick lika bra som det brukar. Men, men, nån gång måste ju även jag dala. Ingen större skada skedd.
Hem, äta lunch, klippa gräs och målade, sedan gav vi oss ut på långpromenad alla tre!
Hem, pratade med underbara Emma i telefon och sedan satte vi igång med maten.
Grillat och ugnsbakade grönsaker, MUMS!!
Nu är lillen i säng och jag får en minut över i soffan.
Jag ska nog stanna här trots det fina väder. Vill ju se fångarna på fortet :)
.
Resten av veckan nu är jag planeringstom så vi får helt enkelt se vad som händer. Motionen fortsätter vi med så mkt vi kan iaf!
.
Mathias har de senaste dagarna varit världens bästa bebis. Jag kan inte minnas ett enda gnäll de senaste 3 dagarna. Han bara skrattar och vill vara med.
Älskade barn!
Här är den första bilden som togs på mig och Matte tillsammans.
En nyfödd bebis och en trött nyvaken Mamma!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :