Effektivast i stan (till en början)

Den här förmiddagen sprudlade jag av energi. Vet inte varför, kanske sömnbrist och överskottsenergi?
Vi traska iaf iväg på långpromenad jag å Matte vid nio tiden och kom hem ca 1,5 timmar senare.
gav lillen mat och började styra lite i trädgården. Jag har tagit upp plattor, lagt om plattor, staplat plattor och grävt upp buskar. Puh, helt svett efter.
Nu får vi se vad magen säger imorrn. Sen jag fick ont sist har jag inte gjort nått såhär ansträngande som idag. Hoppas jag mår bra imorrn så att jag kan fortsätta.
Vill att det där ärret ska läka nån gång.
Efter att detta var gjort gav jag mig ut å sprang. Avverkade en halvtimme i spåret.
Hem å duscha och när jag var klar med detta var klockan bara 15 (!)
Sen dog jag. Matte låg på mitt bröst å sov en halvtimme då vila jag me lite och sedan har jag bara bärt omkring på honom hela dagen.
Maten fick jag precis i mig nu efter att han somnat. Var galet hungrig!!
.
Min kropp känns just nu mörbultad (förståligt) så nu ska jag ta katten å bara koppla av en sekund i soffan.
Ska bara ta in disken och hänga upp tvätten(HUSMOR), sen så:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :