22/8

Efter en lång morgon imorse så gav sig grabbarna ut på promenad och då passade jag på å ge mig ut å springa.
Idag gick det lättare och snabbare. Jag bara älskar när det känns så. Längtar bara mer och mer tills jag kan springa lång och bara njuta istället för dödskänslorna.
men nu ska jag fortsätta som jag gör. 3 ggr i veckan är det löpning på schemat och därimellan är det promenader som gäller.
Vet inte riktigt när jag kan börja träna mage osv igen för snittet, men ska vänta lite till. När Matte är 6 månader borde det ju funka?!
Sen duschade vi alla 3 innan det var dags för lunch hos svärföräldrarna.
Där ute tillbringade vi några timmar med god mat och kaffe!
.
Efter det så va vi inte hemma länge innan vi drog på oss stövlarna och gav oss ut i skogen å plocka svamp. Matte var självklart med i bärselen och det gick jättebra.
Vi var inte ute jättelänge men hittade ändå en del som Fredrik nu står å gör iordning så ska vi mumsa kantarellmackor:)
.
Imorrn är en ny underbar dag på schemat att se fram emot!
Men först är det viktigt att jag hinner mysa med min kärlek innan läggdags!
Trevlig kväll!

KOMMENTARER


Cawoline

Hallå , man ser inte de första orden på raderna, spalten är i vägen. Annars va bloggen skit fin :)

2011-08-22 // 22:56:49
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :