Underbara dag

Idag finns absolut ingenting att klaga på. Solen skiner och det är verkligen riktigt varmt ute!
Jag drog med mig Hanna och vagnen på en lång promenad direkt efter frukost neråt Möckeln. Det blev en promenad på runt 1,5 timmar. Tyvärr fortfarande inte med easytone skorna, vågar inte på lång promenader med dom ännu pga skoskav, men håller på å gå in dom lite här hemma.
Möte på Sanna och Jossan me en snabbis så de fick sig en titt på lilleman - trevligt, förväntar mig mer besök snart!
Nu efter promenaden var det blöjbyte och matning som gällde innan jag va tvungen att slå ner rumpan i soffan en stund. Mina ben och fötter och framförallt ryggen är helt slut efter sådana promenader. Inte så konstigt kanske efter att knappt ha rört på sig det senaste halvåret.
Nu myser jag iaf med sonen på bröstet och vilar lite innan karln kommer hem. Då blir det lite käk och sen ska jag dra å handla!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :