Underbar natt

Igår hade jag å Mathias bebismys på övervåningen medans det satt en gäng karlar å drack whiskey på nedervåningen. Vi klarar oss alldeles utmärkt! Talang på tv:n och en underhållande katt va grejen!
Gick å la oss i vanlig ordning vid 22 och lyckades få han å somna runt elva. 04.40 var det dags att gå upp igen men en timme senare så fortsatte vi natta.
Kl 9 vaknar mamma och är utvilad medans min underbara (mina bägge underbara förresten) fortfarande ligger å susar. Vilken  underbar liten krabat alltså! Och nu på morgonen, ny blöja, lite mat i hans  mage och kläder, sen är han nöjd igen och nu ligger han å småsusar på mitt bröst...
Ååå ibland är det bara underbart att vara mamma <3

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :