Sola?!

Satt å läste om snitt på nätet nu och hittade en mindre trevlig nyhet. Man är inte rekommenderad att sola på 6-12 månader efter det att snittet är gjort.. Aj då, hej då bruna mage och solen tänkte jag.. Meen riktigt så farligt va d inte. Själva snittet är det som inte ska solas, vilket man lätt löser med lite kirurgtejp.. Men ändå, krångla med tejp och dessutom då ha ett vitt streck på magen när man är utan tejp, yippie! Det kanske ändå år värt d, en sommars krångel istället för ett livslångt fult ärr på magen!

KOMMENTARER


Jag förlöstes också med Kejsarsnitt för ca 1 år sen. Och jag solade på sommaren. Mitt ärr ligger under bikinilinjen. Så jag kan tänka att du ska kunna sola du med, då bikinitrosan skyddar en del :) Söt liten pojk ni har ;)

2011-05-07 // 17:33:03
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :