Roliga dagar

Igår blev inte riktigt som jag hade tänkt utan mkt bättre.
Mitt i mitt städade så hörde Sofia av sig å undra om jag hade tid för en tripp till Örebro, och JA, allting som avbryter städande är bra =)
Åkte in dit vid ett ungefär och då hade jag redan hunnit diska, tvätta 2 maskiner och hänga upp, städa toaletter, moppa, göra rent badkaret, rensa kattlåda och möbler om smårummen. Puh, det gäller att vara effektiv, det lär man ju få lära sig mer och mer med tiden =)
Sen tog jag Mathias i bilen och åkte in till Örebro. Första trippen själv med honom och hans första tripp i bilen en längre sträcka. Gick jättebra, han är världens bästa bebis! <3
Inne i örebro blev det kaffe först å sen en lång promenad till Max och käka och tillbaka, sen hem till Sofia igen och då va Daniel tillbaka med så han med fick träffa oss innan vi drog.
Skönt dag igår alltså, en hyfsad natt och sedan denna dagen har bara börjat toppen!
Har haft besök av Becka, Ia och Lova på förmiddagen och fick massa fina presenter till pojken. Sen en promenad på det å nu ska jag sätta igång med lite mat tänkte jag medans Mathias sover gott i vagnen på altanen!

Sen ska vi kastrera Zeke idag med så han har inte fått äta på hela dagen så nu går han runt och är jättehungrig tror jag för han bara skriker å strycker sig emot en hela tiden. stackars fina kisse!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :