Påskkärringar

Skandal!!
I fredags va vi å handla en massa godis till alla påskärringar som skulle komma hit under lördagen. Å ja jag vet va fel d e, men här uppe i värmland så går man påskkärring på lördagen och inte rätt som vi i småland på torsdagen!
Hade köpt massa bra godis för dom å ta, men det kom inte en enda kärring. Skandal!!
Vi bor ändå mitt i ett villakvarter med barn så några borde det kommit. När jag va liten så va detta en höjdpunkt man längtade efter och sprang runt i så många hus man bara kunde för å hinna med, men nehe.
Nu ska jag va en grinig kärring själv:
Dagens ungdom, det va bättre förr (;))

Så någon som är godissugen så kan ni ju komma hit för jag har MASSOR och äter ju inget själv..

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :