Naglar

Måste bara visa (och skryta) om de naglar jag lyckats skaffa mig på senaste tiden. För er som känner mig vet att jag varit en trogen nagelbitare i hela livet och aldrig haft en skymt av en nagel ens på handen. Mkt pga jobbet, fotboll osv. men också att jag aldrig varit särskilt intresserad. Men nu, nu när jag gick hem från jobbet och visste hur mkt dötid jag skulle ha (innan bebis kommer, vilket också tog väldigt lång tid) så bestämde jag mig för att testa att få ordning på detta och genom det också bli lite tjejigare=). Då försöket med att börja använda smycken t ex gick i stöpet ganska snabbt :P haha.
Har kämpat stenhårt med nagelförstärkare och olika kit som ska hjälpa till!!
Har t o m lyxat till det med å göra fransk manikyr på dessa idag. Kanske inte är så bra på å måla men jag försöker iaf.
Här kommer nu lite bevis på mina fina naglar (enligt mig) och knubbiga små fingrar :)
..
Och såhär ägnade karln tiden medans jag fixade naglarna.
(ja han ligger under filten och snarkar)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :