Mathias <3

Å han är alldeles underbar den där lilla krabaten!
Visst jag ska inte låtsas som om allt är som på rosa moln för det finns jobbiga stunder med när han bara skriker och man inte vet varför. Men jag är lyckligt lottad så långt och har inte haft allt för många sådana stunder utan oftast är han nöjd när han är torr i blöjan och mätt!
Men det finns många tillfällen som man bara kan sitta och titta på han och inte alls få nog. På morgonen när han vaknar så gnyr han bara lite så jag vaknar, sedan ligger han å sträcker på sig och ser så fantastiskt söt ut i flera minuter innan han skriker till och vill bli uppburen. Jag smälter varje morgon.
Och på dagarna när han har en vakenperiod och är nöjd, när han sitter där i sin babysitter och bara ser allmänt nöjd ut är helt underbart.
Wow, det är häftigt att vara mamma. Även om det fortfarande inte smält riktigt så är jag faktiskt mamma nu. Till världens underbaraste bebis dessutom.
Nu har han sovit i flera timmar å låtit mamma å pappa vara i fred. Sitta på verandan å bara koppla av, underbart!
Min fina fina bebis!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :