Kiss kiss

Sitter återigen med mitt lilla gull i famnen och morgonmyser, härligt är det!
Vi sitter å väntar på att få besök av Carro och  Freja idag för lite bebismys.
Igår badade vi Mathias för första gången hemma, och ja det gick superbra! Tror att han tyckte d va skönt, låg helt tyst å bara plaska lite =)
Klädde av han naken och virrade in han i en filt och gick ner för att lägga i han i badvattnet Fredrik fixat. När vi står där på köksgolvet så känner jag hur varm min hand blir och 2 sekunder senare är det en pöl med kiss på golvet, hela filten är blött och min hand nerkissad - kul! Lillen såg nöjd ut iaf =)
Igår va en riktig kissdag. Gick åt 4 klädombyten och 2 byten med lakan i sängen bara under natten. Vet inte varför just igår, kan ju inte lagt snoppen fel varje gång jag byte blöja igår. Men men, nu har man lite tvätt.

Morgonen har gått bra, han e så snäll lillen. Det är en dusch som skulle sitta fint men får vänta tills karln kommer hem. ska lägga om såret med å se hur snittet ser ut!
Solen skiner idag me så d blir långpromenad sen.. Ska införskaffa min nya skor imorrn tänkte jag, Reebok easytone ska få hjälpa mig att ta bort resten av kilona!
Det sägs ju att man ska få snygga lår å rumpa av dessa så jäklar va här ska promeneras :)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :