I love sol

Gud va skönt det är när man vaknar och solen skiner. Vi har sovit jättebra inatt, lillen va vaken så himla länge igår så han decka i vaggan så fort jag la ner han. Sen vakna jag vid halv fem och då hade lillen fortfarande inte behagat vakna så jag väckte han faktiskt så att han skulle få i sig lite mat. Han käka sen somna han igen och sov till halv nio - gullekillen!
Fredrik va hemma i morse med så han tog lillen en stund i morse så jag kunde göra mig iordning innan han drog. Så nu har vi precis käkat frukost å sitter å myser i soffan lite innan vi får se vad dagen bjuder på.
Jag ser fram emot helgen då mamma å pappa kommer hit igen. Då ska man väl försöka få lite gjort här hemma förhoppningsvis. Vi vill komma iordning här nu till sommaren, idag t ex så kommer utemöblerna hit, skönt, så kan man sitta ute lite. Skönt med sällskap här hemma med tycker jag.
Helgen efter det sen så kommer Ickan å alek hit, det ser jag med fram emot!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :