Hela fina påsken

Det har varit en fin helg och ännu är den inte slut alls.
Vädret har ju varit helt underbart vilket gör allting ännu bättre.
I torsdags kom mamma å pappa hit och stannade till lördag eftermiddag och vi har fått massa gjort utomhus här hemma. Pappa och Fredrik rev ut allt och målade om garaget, staket har rivits, löv har krattats förrådet är någorlunda iordning mm mm...
Just nu ser det därimot ut som ett helt bombnedslag på trädgården med allt som vi rivit ut och ska kasta. Men så småningom kommer det bli toppen. Skönt å få så himla mkt gjort iaf och det är både skönt å roligt att ha mamma å pappa här.
I lördags va vi ute hos Fredriks föräldrar på påsklunch med mamma å pappa å Mathias innan dom åkte med.
Och igår kväll hade Fredrik folk här igen så jag å Mathias gosade på övervåningen på kvällen.
Inatt har dock inte varit någon bra natt. Bebis vaknade kl 04 och ville inte somna om förrens klockan var över åtta och då va jag trööööött. Fick sova 2 timmar till sen iaf.
Nu ligger bebis å sover i vagnen på altanen och jag har tagit årets första solgädda med mål att bli av med bristningarna så snart som möjligt. En promenad har vi hunnit med också.
Resten av dagen vet jag inte va vi ska göra. Har en degig tråkig man här hemma så, ja...
Ut i solen en sväng till iag kanske..
Förresten, hur långt tid tar det innan den här mörka hormonranden man fått på magen försvinner? Den ser ju hemsk ut...=/

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :