Grilla

Idag ska vi äntligen grilla. Första för iår och första på Körsbärsvägen. Jag hoppas det iaf, det beror på om de som ska kalla sig karlar får ihop grillen där ute:)
Fredrik har varit i Örebro idag å handlat massa, enligt honom, nödvändiga saker... Ni vet såna där saker som jag aldrig någonsin kommer använda men som man bara MÅSTE ha i garaget, haha..
Lillen å jag tog ett lut i soffan först å tittade på film, sedan gav vi oss ut på promenad i den fortsatta kampen emot kilona. På vägen hem kom solen fram och det har nu spruckit upp och är riktigt fint väder ute, perfekt. det är inget annat än att man är liiiite sugen på ett glas vin eller två=)
Kilona är nu nere på -14 från den dagen han kom. Har satt som mål 0,5 kg/vecka f r o m måndag. Bra å ha lågt för då blir man bara glad om det är mer. Och jag tror att de kilona som bara ramlat av är slut nu så nu är det dags att börja kämpa för de där 0,5 varje vecka.
Skorna håller jag på å gå in här hemma, snart så ska de också invigas ute i det fina!

KOMMENTARER


Ickan

Jag hoppas grillen kommer fram när vi är uppe;) har inte grillat än i år;)

2011-04-17 // 13:07:45
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :