Det behövs det me...

Å ja, va ljust det börjar bli ute på kvällarna nu. Nu vill jag bara köpa utemöbler och en grill så att vi kan sitta ute å grilla å mysa i solen med lillen i vagnen!
Dagen har varit bra, men har lite ångest över att jag inte varit ute å gått nått trots det fina vädret. Har inte blivit så riktigt. Har gjort 2 försök, men bägge dessa gånger har lillkorven varit grinig och inte alls med på noterna.
Hade iaf besök av Carro och bebis imorse, lillfisarna bara sov hela tiden, blir skillnaden sen när vi kan sätta dom på golvet och dom får leka fritt =)
sedan när karln kom hem så unnade jag mig en lååång härlig dusch och insåg hur länge sedan det var. sedan vi åkte in till bb har det bara blivit snabbduschar och inte alls någon skönhetspeeling. Men idag var det bättre, det behövs det med. Man uppskattar dessa små stunder redan ;)
Skönt att det e fredag redan imorrn igen, vill ha karln hemma!
Imorrn iaf så startar vi dagen med en promenad till stan iaf!
Sen ska skorna inhandlas med - toppen!
Nu ska jag snuffa lite till på fisen! <3

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :