Dåligt väder

Åå jag blev faktiskt glad när jag  vakna i morse och såg att det va dåligt väder, passar perfekt!
Jag hade nämligen planer på att vara hemma idag å bara städa å fixa. Huset ligger lite efter i fix nu när vädret varit bra så tänkte passa på..
Det finns massa att tvättas, diskas, dammas, dammsuga, städa toaletter och plocka iordning alla barnkläder som hamnar överallt. Jag har redan dragit igång en tvättmaskin och plockat iordning lillens saker och byt alla sopor med blöjor osv så nu är det bara fortsätta.
Men först så ska jag mysa med pojken i soffan lite sen fortsätter vi. Och börjar det inte regna så blir det nog en promenad ner till jysk sen, känner att jag vill handla nåt =)
Veckan för övrigt ser mkt bra ut. Imorrn får vi besök av Ia, Becka, alva och Lova och sen på fredag kommer Ickan å Alek hit - kul!

Gud va mysigt det här när han ligger å sover sött på bröstet på mig <3

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :