Altan

Va mycket härligare och mysigare det ser ut när man tittar ut på altan och det står lite möbler där. Möblerna kom upp igår och vi sopa bort alla löv och dylikt därifrån. Idag har jag påskpyntat lite å fått på en duk å lite så så det ser ännu mysigare ut. Till helgen tänkte jag att jag å mamsen ska köpa krukor och blommor att sätta ut på altan med. Tänkte mig nog några stora högre krukor och sedan några hängande i "fönstrena" på altan. Kommer bli superfint när det är klart. Iaf om man jämför med innan. Jag är inte stormförtjust i altan, golvet är äckligt tycker ja, men ska se om jag kan hitta nån stor matta och lägga på, åtminstone ha under bordet.
Det blir mycket mer sommar när man får ut utemöbler och kan sitta där ute på dagarna.
Så till helgen hoppas vi på toppenväder som dom har sagt så att vi får utnyttja det litegrann:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :