1 vecka bebis

Åh, det har redan gått en vecka  sen han föddes mitt hjärta.
Och allting funkar verkligen jättebra  än så länge. Han är fruktansvärt lugn och snäll och skriker inte alls så mkt.
Till och med nätterna är bra. Han har låtit oss sova varende natt ordentligt. Visst blir man trött av att gå upp mitt i natten å sätta sig å amma. Men som inatt t ex sov han från 23-03.30 och sedan 04-07.30. Och det kan man ju inte klaga över, har inte varit mer än en vända uppe någon natt. Så jag är supernöjd å glad än så länge. Får se hur länge det håller i sig :)
För övrigt så ser dagarna än så länge ut så som alla säger. Bebis sover, äter, skiter och skriker. Mamma vilar, matar, tröstar och byter blöja.. haha!
Men det är underbart å vara hemma bägge två. På torsdag ska Fredrik börja jobba igen. Då börjar det på riktigt för mig, men fortsätter Mathias vara såhär snäll så kommer det gå toppen bra!
En sak bara, han måste äta mer och oftare tycker jag. Mammas tuttar blir alldeles stinna och har man legat ner å reser sig upp så bara rinner det ut å ner på magen - inte fräscht!
Magen läker jättebra och sjunker ihop mer och mer för varje dag så det känns toppen bra faktiskt.
ska lägga ut en magbild snart å visa den extrema skillnaden.
Nu ska jag fortsätta mysa med mina pojkar <3

MYSUNGE!!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :