Packångest

Är ledig idag och skulle ägna min tid åt att rensa och packa min garderob.. Men nä då så blir det ju inte. det är inget roligt, och man fastnar alldeles för lätt framför tv:n under en filt och bara vilar. Men det är skönt d me! Sen blir det ju jobba hela helgen så får passa på å vila idag.
Bara två veckor kvar till flytt ger mig dock lite packångest, men det löser sig, som alltid. Jag har ju inte karl som får ta tag i det mesta ändå, ändå hans saker vi plockar på:) Mitt står i kartonger sedan länge, ska bli spännande att se vad man äger sedan när man får packa upp...
Tänkte iaf att jag kanske skulle bjuda på lite bilder ifrån huset så ni får se innan ni kommer och hälsar på, vilket och hoppas blir snart.....

KOMMENTARER


Angelica

Grattis, det ser jätte mysigt ut. Jag måste komma upp snart och se allt ;) /Kram

2010-10-14 // 15:47:03
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :