HUSÄGARE!

Igår fick vi nycklarna till huset. Och självklart var vi där på 5 minuter för att kolla in det vi numera äger. Häftigt var det, kändes som som man bröts sig in hos nån. Men wow, det är vårat! Va där å mätte väggar i ett rum vi ska tapetsera om och sedan åkte vi å köpte nya fina.
Så idag ska vi dit å riva tapeter så att karl å hans pappa kan fixa nya tapeter när jag jobbar i helgen, perfekt:)
Dom ska börja flytta möbler i helgen med, sen får jag komma dit på eftermiddagarna å plocka lite, perfekt d me:) om bara några veckor vill jag ha massa besök från alla så ni får se å så har vi plats att va på......
Vi va tvungna att provsitta bubbelbadet med. det var gott om plats för 2 + en liten sittplats till bebisen, myyssss....
Nu längtar jag tills bebis kommer ännu mer så vi får va en familj på riktigt. Häftig känsla. Men först längtar jag efter mamma, pappa och syster som ska komma nästa helg...
Ska försöka komma ihåg att ta med kameran me så ni får lite bilder....
Nu ska jag va huslig i tråklägenheten och gå ner i tvättstugan och tvätta FÖR SISTA GÅNGEN!
För sen har jag EN EGEN TVÄTTSTUGA!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :