Trött

Usch jag har inte haft någon värst bra dag idag.. eller bra i sig men har varit så himla trött och känt mig aningen nere hela dagen.
Gick inte upp förrens halv elva, hade varit vaken till och från sedan 8 då men gick då ner och åt frukost sen somna jag i soffan igen och sov till klockan va nästan halv två.
Tur att zeke har varit å myst (och bråkat) med mig hela morgonen.
sen va den dagen borta.
Vi va iväg på föräldra utbildning på försäkringskassan idag. Va inget vidare måste jag säga. Blev varken mer eller mindre klok på dagar och siffror för det. Visste redan det hon sa och det verka som om att hon inte hade mer koll än en annan, nä d va dåligt måste jag säga.
Hade beställt en julklapp till min far ifrån nätet. Fick hem det idag, men i vanlig ordning är det alltid något som ska krångla. Bara hälften av grejorna va med., trots att allting är betalat. Ingen följesedel eller liknande låg med heller. Så nu måste jag ringa å börja bråka om det imorrn me, puh....
Alltid ska det krånglas.
Har även beställa stödbälten till magen så hoppas att dom kommer rätt iaf. Stod att det kan vara bra att ha dessa på sig för att ej göra det värre för bäckenbenet så man ej får mer smärtor. Hoppas det hjälper iaf, för så som det är nu kan jag leva med, men värre än såhär så skulle d bli jobbigt att stå upp å jobba hela dagen annars.
Nu ska jag bädda ner mig å gosa med katten igen. Karln tände en brasa åt mig nu innan han skulle iväg så nu ska det mysas och hoppas på att jag är piggare imorrn!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :