Smärta

Jag tror att jag har hittat svaret på mitt gnäll de sista dagarna.
Jag hoppas verkligen inte att det är det, och om det är det så hoppas jag inte att det blir värre.
Har gnällt sista tiden på att det värker i ljumskarna på mig och att det känns som om jag har svårt att gå - speciellt efter att jag legat ner en längre stund eller så.Känns som en träningsvärk typ som inte släpper. Har även gnällt om att det gör ont mellan benen på mig, som när man cyklat första gången på sommaren typ:) (så ni förstår:))
Idag har det blivit bra mkt värre, värker hela tiden, t o m när jag e still så jag va tvungen att kolla upp det.
Jag sökte på ont i ljumskar gravid och fick detta uppiggande svar:
Smärta över blygdbenet och i ljumskarna är de vanligaste symptomen på foglossning. Det är vanligt med en skapande eller klickande känsla i området runt blygdbenet och smärtan kan röra sig nedåt lårens insida eller mellan benen.
TACK - not!
Jag ska inte ha ont helt enkelt, nu ska jag jobba dessa veckor som är kvar sen kan jag ligga hemma och gnälla.
Jag vill jobba, kommer krypa på väggarna av att vara hemma.
Vill inte ha ont, vill må helt bra som jag har gjort hittills.
Bara peppar peppar på att det här inte blir värre för känslan är inte skön!
Har ju även en bekant som fick sådana foglossningar att hon hoppade på kryckor i 3 månader innan födseln för att det va såna smärtor att stå upp.
Kära gud jag ber dej, låt mig slippa!!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :