Juletider

Gud va lediga dagar alltid går fort.
I onsdags åkte vi hemåt småland och det tog alldeles för lång tid pga väder. Men vi kom iaf fram. Hem och käka middag med familjen innan fika i västervik med brudarna väntade. Alltid roligt att höra vad folk gör och har gjort under året som gått, jag hoppas att denna fikatradition aldrig tar slut.
Torsdagen va både jag å Fredrik i Västervik en sväng och tog en fika med Emma och hennes karl som var roligt att träffa, Sofia och Daniel, trevligt d me!
Hela julafton spenderades i Ankarsrum med massa fina paket som jag är hemskt nöjd med.
Åkte hem igen tidigt lördag morgon, med ett stopp hos släkten i mjölby.
Kul å trevlig helg, som tyvärr alltid går för fort.
Imorrn börjar vanlig arbetsvecka igen. Ska bli roligt att köra igång ordentligt efter julen.
Hoppas bara att ljumskarna sköter sig så att man kan jobba ordentligt, det är lite sisådär just nu med det. Men ca 4 veckor kvar, sen får jag vila.
Snabb uppdatering iaf, nu ska jag å zeke gosa ner oss i soffan.
För övrigt har vi lärt zeke ta kort på sig själv. Så här ser hans första egna pose kort ut: :)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :