Gravid

Nä börjar jag själv förstå att jag är gravid på riktigt. Det är riktigt bök där inne i mage nu dag som natt och man gungar lite fram pga mina onda ljumskar som inte riktigt går över - men blir inte sämre heller så det är helt ok faktiskt.
Förutom igår morse när jag vakna. Då hade jag riktigt ont i magen och i ljumskarna så jag hade problem att klä på mig själv, haha... Vaknade och var väl en aning stel antar jag..
Så då fick min karl gå ner på knä för mig och inte så romantiskt som det låter, utan ta på mig mina strumpor, haha!
det blev bättre under dagen när jag mjuknat upp lite grann men va fasen, varför inte utnyttja situationen :)
Nu är det bara 2 jobbdagar kvar tills jag å karln ska få våran underbara myshelg, ska bli toppen!
Sen efter den helgen är det 2 jobbdagar tills vi åker hem å firar jul i Ankarsrum. det blir en liten träff med en del tjejer men mkt mer hinns inte med.
Sen planerar jag att hinna med å umgås med alla andra kära vänner när jag åker hem och semestrar när jag slutat jobba, om bara 4 veckor.
Nu vägrar katten ge sig, så måste sluta skriva! har´e:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :