Full fart

Idag är det full fart i magen. Så mkt som det sparkar på mig idag har det inte gjort förut. Man ser till och med på magen när man tittar vart den sparkar, hela magen rör sig.. Gulligt:)
Man känner nu inte bara längre att det rör sig utan man känner verkligen någonting som buffar på handen när man håller där! det märks också på nätterna. Börjar den röra på sig ordentligt mitt i natten så vaknar man. Men då är det bara klappa lite på magen å sen klappa lite på zeke som alltid också ligger bredvid och sen somna om.

Nu väntas en 5 dagars arbetsvecka och en ledig helg. I september satt min karl å jag här och letade efter en ledig helg att bara vara ensamma utan planer på. den 19 december fann vi en helg och det var långt tills dess. Men nu är vi äntligen där. Bara 5 dagar kvar, sen har vi den helgen. Vi ska få ligga kvar å mysa i sängen hela morgonen och gå upp precis när vi vill bägge två - SKÖNT!
Nu avslutar vi veckan precis så som vi brukar göra, med vem kan slå filip och fredrik!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :