Dagens siffror....

Beräknat förlossningsdatum: 2011-03-17

Barnet blev till omkring: 2010-06-24

Du är i vecka: 27

Du är i månad: 6

Antal graviditetsveckor och dagar: 26 veckor 0 dagar

Antal dagar kvar till förlossningen: 98

 


Vi har nu gått under det magiska 100 strecket och har tvåsiffriga dagar kvar innan det kommer en bebis.... wow alltså, det går fort nu...
98 dagar, eller 13 veckor kan låta sjukt mkt men shit va fort det går..
Jag är Mamma (!) om 98 dagar..... det är skumt att tänka så, jag har ju redan en mamma:)
Svårt att skriva, katten vill gärna gå på tangentbordet.
Ska klä på mig och bege mig in till örebro å springa lite på stan och försöka hitta lite julklappar med hjälp av bästa Sofia!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :