Barnmorskan

Idag har jag varit på besök hos barnmorskan och det gick bra! Bebisen växer som den ska och allt ser bra ut. Mina järndepåer är fortfarande låga men kan inte göra så mkt mer än å äta mina tabletter. Sen hade jag lite lågt blodtryck idag med, det var normalt att ha lågt under graviditet, men mitt va lågt även för d. Men ingen fara:)
Jag har sagt att jag tycker att jag blivit så stor men bm tyckte att det såg normalt ut och måtten var helt enligt kurvan, så tydligen inte...
Nu blir det tättare besök hos bm och fick även reda på att föräldrakursen började i mitten av januari, ska bli spännande:)
Imorrn åker vi hemåt för julfirande. Ska bli härligt! Hoppas väglaget håller skaplig standard imorrn bara.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :