Ååå äntligen Fredag

Äntligen är fredagen här och jag ser så himla mkt fram emot att vara ledig hela helgen och bara vara med min man hela tiden! sedan är det bara 2 jobbdagar kvar innan jag får åka hem å fira jul me! Perfekt, jag längtar!
Men först på tisdag ska jag till bm igen på nästa besök och f r o m nu är det varannan vecka hela vägen fram. det går fort nu. Och det märks, inte minst på magen och möjligheten till att göra grejer. Man börjar känna sig klumpig och magen är i vägen i mer och mer situationer. Men samtidigt är det mysigt för man känner av barnet mer och mer. Men det blir även jobbigare och jobbigare att jobba. det är inte jobbigt så ännu, men jag räknas ju med att klara av så mkt själv hela tiden och jag har de kraven på mig själv med, men det känns att man inte orkar hålla riktigt samma tempo, är antagligen inte så bra heller. Men än så länge går det ju bra så ska inte klaga.
Nu håller vi på å laga mat, hasselbackspotatis, fläskfilé och kantarellsås ska vi börja helgen med. MUMS! eller börja helgen gjorde vi ju med ett långt bubbelbad tillsammans alla tre (fyra):)
Sen är det soffan och mys med myskatten som gäller.
Och på onsdag får jag träffa flickorna igen, det längtar jag också efter. Mycket att se fram emot just  nu gör att tiden går mkt fortare och mkt lättare!
För övrigt så har jag världens bästa karl som jag älskar väldigt mkt!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :