Möte

Torsdag-fredag har jag varit på möte i Norrköping med alla Sveriges butikschefer. Kul å se alla å framför allt var det en del av mitt modulgäng nere i Malmö där! Så kul!
Tunga dagar med sjukt mkt info som trycks in i huvudet, men så nyttigt!
Sen va festen på kvällen kanonbra!

Grabbarna från modulgänget

Middagen

Kvällen blev sen och jag va inte direkt pigg 8.30 när mötet startade igen men d funkar.:)
Så igår när jag kom hem var jag mest trött å somna som ett litet barn på kvällen .

Idag har vi styrt hemma hela dagen.
En sväng på stan, jag å matte för å köpa lite nya kläder till kidsen. 
Sen har vi satt in vårt nya kylskåp som känns som värsta lyxen, ett helt!👍
Sen va vi på lekparksturne på eftermiddagen, matte cyklade å vi andra gick


Bad å kvällen för lillan.
Nu ska vi grilla och imorrn ska jag jobba.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :