Ledig dag

Vilken skön dag!
Vilken lyx å va hemma hela familjen en dag mitt i veckan.
Jag va ledig idag så matte fick va hemma från dagis.
Vi drog direkt imorse till lek å buslandet och spenderade några timmar där till barnens förtjusning😃
 Matte ramla å slog i sitt sår i huvudet tyvärr så d började blöda igen, men d va ingen större fara och han va snabbt på benen igen!

Sen har det ju också, till mattes stora lycka kommit snö igen Så en snögubbe fick d bli!

Stolt grabb!
Jävla snö!
Lite kontraster från igår när vi va å mata fåglar:/



Jag har också tränat Box ikväll. Fantastiskt roligt och sjukt jobbigt!
Världens bästa träning!

Nu blir d jobb hela helgen å massa roligt som händer! Jobba på hemmaplan ska jag göra och det ska bli så roligt!

KOMMENTARER


Vilken fin kommentar du skrivit på min blogg, tack så mycket för dina fina ord <3 Kramar

2014-03-20 // 07:38:12
Kajsan

Vad mysigt ni har de på en ledig dag :) Usch för snö, hoppas inte att vi får ner den hit hehe. Nu vill ja faktiskt träffa er snart :(

2014-03-20 // 13:57:52
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :