Inte så pigg

Trevlig dag i Norrköping igår hos bror, inte så trevlig bilresa hem, trevlig kväll hos Anna, inte så trevlig dagen efter..
Det blir ingen inskolning för Lovisa imorrn, stackarn fick maginfluensa inatt.
Jag undrar om jag inte också fått nån släng av det för jag hann knappt börja dricka kändes d som innan jag började må dåligt, så jag åkte hem..
Sen nån släng bakfylla ihop med massa torka barnspyor idag, not så funny!
Lukta spy överallt!
Lovisa har inte alls varit kaxig idag utan helt låg, äter ingenting å nu fick jag precis Veta att hon har över 39 i feber också.
Ångest har jag som inte är hemma.
På väg ner till Malmö igen.:/
Ångest för att åka ifrån min sjuka pärla och ångest för å lämna F själv med detta.....
Hoppas han å matte klarar sig ifrån sjukdomar!

En bild från igår iaf, tack tjejer!!

Det va kul å se mina brudar en stund iaf, sen sorry igen för mitt hastiga avslut.
Alkohol, stress och sjuka barn, det blev ingen bra kombo.
Nu hoppas vi veckan i Malmö går fort så jag får komma hem igen!
Jag älskar dej Fredrik! Tack för att du är bäst!❤️

KOMMENTARER


Kul att se att du har de bra och trivs¨på jobb! Sprang på Sine igår, och vi sa att de börjar bli dags för dig att komma ner och hälsa på :) Nu är de finare vädret här, och de finns gott om plats för en till familj :) Förstår att du har 10000saker på schemat. Ha de finast

Svar: Jag vill verkligen jättegärna och gör det gärna när det lugnat sig med jobb å dylikt😘
Challe

2014-04-03 // 10:31:50
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :