Äntligen

Hörrni det verkar som om appen funkar igen, perfekt.
Då kör vi igen då, ibland iaf=)
Lite bilder från dagarna som gått
.
.
Daniel kom hit och vi drog ut å fiska.
Fint väder, en stund iaf.
Dåligt med fisk men ändå trevligt. Nästa gång metar vi=)
 
Jag å knatten hängde en hel dag hemma hos Emma å Tilda, tillsammans med Lova och Ia också, å sen en vovve som va hemskt kul å kasta boll med=)
.
Vi har fått bra med hemhjälp här hemma. Lillen vill verkligen hjälpa till med allt och göra likadant=)
 
 
Och idag har vi varit barnlediga i stort sätt hela dagen å  tillbringat den i karlstad med å shoppa..
Härligt med en dag bara jag å min karl.
Köpte bland annat en hyllan och satte upp så nu får vi ha våra saker ifred och knatten sina=)
 
.
Det blev toppen bra iaf!
Fredrik har fixat å klippt massa i trädgården idag så det blev skitbra å fint.
Nu har vi precis käkat hemgjord pizza å snart är det väl sängen som gäller, trötta som vanligt!
.
Om 2 dagar drar jag till viken för 2 veckors semester.
Men innan dess ska jag ha 2 underbara och spännande dagar hemma med mina fina lilla familj!
Nu är det sommar och semester and I love it!
 
.
 
.
 

KOMMENTARER


Äntligen! Haha, man uppdaterar ju nästan ingenting ju när inte appen fungerat!
Allt bra med er? Här är det bara bra ;)
Kramis

2012-07-07 // 23:06:55
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :