4 år av kärlek

Viilka härliga och bra dagar det automatiskt blir när det är fint väder!
Och inte minst med tanke på att det idag är 4 år sen jag träffade mannen i mitt liv. 4 år!!
Vi startade dagen med å åka å käka hotellfrukost och sedan hem till Ia för å lämna av knatten där medans karln å jag skulle få lite egen tid i örebro.
Vi kom tillbaka efter några timmar och tyvärr hade det inte alls gått så bra. 
han hade varit ledsen mitt lilla hjärta. Stackarn saknade  mamma å pappa!
Å stackars Jimmy å Ia som fick ta't.
Vi tackar iaf så jättemkt för hjälpen, jätte jättesnällt!
Han hade sovit en 45 min där runt en halv, elva, elva (?) iaf. Senn har han inte sovit mer på hela dagen utan kört hårt hela dagen fram till runt 19.
På em har vi hämtat grus å lagt ut runt altanen å knatten å Fredrik har badat pool.
 
Matte bara älskade det!
Härligt å se!
.
Imorrn bär det av till smålandet för mig å Matte! 2 underbara veckor med semester, familjen och goa vänner!
Ska bli underbart!
Hoppas bilresan ner blir lika underbar bara....

KOMMENTARER


Så lite så..men visst va det synd att han skulle sakna er så. Men de gick allt bra:)

2012-07-09 // 22:43:31
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :