Vaken natt

Ja inatt har bägge mina barn hållt mig vaken i omgångar. Var det inte Mathias som var vaken så dansade det runt i magen så det var omöjligt att sova. Kände även av starka sammandragningar inatt som verkligen gjorde ont.
Mathias astma har blivit så mkt värre nu på vintern upplever jag det. Igår ca 30 min efter att han somnat hör man hur han hostar, hostar och hostar innan han får upp mängder med slem i form av spyor. Stackarss barn. helt ledsen och bara skaka å svettades när man tog upp han.
Men bara bädda om sängen och slänga allt i tvättmaskinen.
Knatten blev såklart pigg och lekte hejdlöst mkt i full fart fram till klockan 22. Det är så himla tydligt att han inte är sjuk utan att det är denna dumma astma som är jobbig för han.
Har läst massor om det och allting som händer honom verkar vara normala sympom, även om dom är jobbiga och obehagliga.
Ringde iaf dagis och tog ssovmorgon idag. Sov till  8 gjorde vi, så nu har jag precis lämnat honom där å sitter själv å käkar frulle.
Idag ska jag en sväng ner på stan med kära Ia och pricka av det sista på min köpa-lista=)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :