Sovmorgon

Knatten å jag tog sovmorgon idag. När klockan ringde var jag galet trött och killen låg fortfarande å snarka.
Sen vi byte säng på Matte (vilket går över all förväntan) så har han gjort till rutin att tillbringa morgonen inne hos oss. Jag vill inte ha han sovandes hos oss på nätterna för jag sover så dåligt då, men ett par timmar på morgonen är bara sååå mysigt.
Han kommer in när Fredrik går till jobbet ungefär.
Så helt enkelt, jag stängde av klockan och fortsatte sova. Hur skönt som helst. Å knatten slog upp ögonen först strax före 08! Välbehövligt för oss båda kanske..
Nu är han iaf på dagis å jag nyss kommit hem. Idag ska jag baka igen, bilder på resultatet kommer sen, men först lite chill och frukost!
God morgon!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :