Onsdag

Hej vänner!
Nu är jag bättre igen, å verkar inte ha smittat någon av mina vackra pojkar. Men vi ska inte ropa hej ännu, men vi hoppas att det fortsätter såhär nu.
Igår va en lugn dag, jag vila å plocka lite hemma bara. Slog in alla julklappar och plockade iordning på alla babykläder till lilltjejen. Å herregud va kläder d va, iaf str 50/56. Så ni som tänker köpa någonting åt bebis när den anländer, så önskar vi gärna tjejkläder, fast str 62 och uppåt, bara så ni vet;)
Neutrala och pojkkläder har vi som bekant sen innan:)
Annars börjar jag känna att jag har koll på läget iaf, det är skönt.
Idag ska det börja städas lite här hemma, det är behövligt så vi får se hur långt jag kommer. Håller mig inne idag me iaf, ifall jag smittar.
Å här är magen, det närmar sig med stormsteg 💕


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :