Ok

Dagen har varit ok. Matte är lite halvkass i magen men inte värre än imorse, å Fredrik å jag känner oss ok. Han så pass ok att han drog ut idag, så här sitter vi å myser.
Knatten har dock varit hängig och gnällig om vartannat idag å tempen visar 38,5 så nått är det ju.
Så mkt har vi inte gjort idag alls å inget mer lär det bli.
Halvseg å jobbig dag. jag är väldigt mottaglig emot att han är hängig och vill mysa i soffan, men tyvärr är det bara mamma som gäller då så jag får
Ändå inte vila, utan jag ska göra allt, följa med överallt, bära osv.. å gnället är jag inte alls mottaglig emot, men vi kämpar på:)
Pappan skjutsade vi iväg förut och nu vill nog knatten sova snart också, hoppas jag.
Men först är det mys framför Bolibompa!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :