En bra dag

Hela dagen idag har varit kanon. Först så sov knatten bra inatt å Fredrik kom å hämta å körde honom till dagis imorse så jag fick somna om.
Sen va jag hos barnmorskan, å allt såg bra ut.
Vi åkte å hämta knatten å busade med honom ett par timmar innan vi fick efterlängtat besök.
Ia, Lova och Loke var här ett par timmar och det är högt uppskattat av våra små! Fantastisk å se är det!
Nu längtar jag till att vi morsor kan få lite egentid också, då ingen av oss är gravid eller ammar så vi kan få ha kul på eget håll också, men tills dess duger denna underhållning kanon:)
Idag lekte dom bättre än nånsin må jag säga.
Fredrik är iväg på julfest med jobbet så strax efter Ia hade dragit runt 19 så kom Hanna hit istället. Vi beställde pizza å bara tjola tills precis nu då hon drog. Mycket trevligt med dessa besök!!
Knatten satt med hela kvällen och va nöjd å glad så jag lät han hållas. 22.30 somna han så man måste väl våga hoppas på sovmorgon imorrn va??
.


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :