Det är inte sant....

Vad har jag gjort för ont här i världen????
Ni vet ju att vi mådde lite dåligt i lördags. Men d blev ju inte värre än så, bara bättre. Söndagen mådde vi bra alihopa så inga problem. Måndag morgon, mår hur bra som helst och laddad för att göra saker, som ni läser i mitt tidigare inlägg. Lämnat på dagis som vanligt och är där inne en stund.
Efter att jag skrev inlägget imorse tvärdecka jag på soffan och vaknade först vid 11. Fick bråttom med att sätta fart med dagens sysslor såklart och slängde i mig en gorbys pirog bara. Men det tog inte lång tid efter jag börjat styra som jag va helt väck, allt va jobbigt och tugnt,, och sekunden senare är det sprint till toaletten och kaskader från min sida. Har sedan dess tillbringat dagen antingen inne på toan eller i soffan. Kan inte äta, huvudvärk osv.
Det kan inte vara sant?!?!?! Inte igen....
det känns precis som om att bacillerna på dagis bara hoppade på mig under tiden jag var där, eftersom jag mådde så bra innan å bara timmar efter så dåligt.
Kan det gå så fort?
Har man mkt sämre immunförsvar som höggravid eller?
Hoppas bara knatten slipper nu och att detta går över fort så vi är pigga och friska hela julen iaf!!
Nu tycker jag sådär karlasynd om mig själv...............

KOMMENTARER


Men fy!! :( jag tycker super karlasynd om dig iaf om de är till nån tröst! Krya på dig gumman ❤

2012-12-17 // 22:17:03
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :