17 december

Idag är det 17 december.
Det betyder att det är exakt 1 månad kvar till 17 januari, då min pärla beräknas att födas, hoppas!!
1 vecka till julafton idag också. Skönt. Sista veckan jobb för Fredrik nu, ska bli så skönt å ha han hemma lite.
Denna vecka ska jag försöka få bebisrummet klart, tänkte sätta fart med det idag. Mitt mål är att inte känna några måste när "vårterminen" sätter fart med jobb och dagis för grabbarna så jag bara kan vara då:) För jag är verkligen inte bra på att sitta still å ta d lugnt när jag vet att det finns saker som ska göras/som jag vill göra.
Måstena kommer iofs aldrig att ta slut, men alla vardaliga måsten räknas inte:)
 
Ska även se till å få huset julstädat och hinna umgås med lite folk denna vecka:)
Sen blir det ju viken nästa vecka också, hur kul som helst!
Ja, det är verkligen massa roligt att se fram emot nu, skönt!!
.
Och på tal om bara 1 månad kvar förresten. Gick förbi spegeln nyss och min första tanke var, oj va stor jag börjar bli.
När den tanken kommer spontant ifrån en själv, då är den sann :)
Men man får passa på å njuta lite också, det är okej just nu..
Ha en bra måndag hörrni, nu kör vi igång dagen med lite tvätt.!
Puss

KOMMENTARER


Jag är så imponerad av dig vännen! :) håller på o fixar o styr hela tiden. Glöm inte bort att vila lite mellan varven oxå ;) så hoppas jag vi ses i veckan nu ❤

2012-12-17 // 08:44:05

Hoppas månaden som är kvar går fort för dig och att du får må bra!

2012-12-17 // 10:22:50
mamma

håller med ia, passa på att vila lite också. Ni är så välkomna hem,ska bli så kul. kram <3

2012-12-17 // 13:46:38
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :