Sovmorgon

Jag somnade 23 igår och vakna 7.45 idag å ändå känner jag mig som ett lik.
Jag måste sluta sova så mkt:p eller kan kroppen ta igen 1 års förlorad sömn såhär i efterhand?
Riktig sovmorgon av min lilla herre iaf, men när jag hörde honom var det ändå jag kunde tänka, "nej, inte än. Usch. Jag väntar lite å ser om han somnar om" sen vände jag mig om å såg va klockan va, så flög jag upp och sprang in till han å sa förlååååt va länge du sovit, va duktig du är!:) haha
Å att mötas varje morgon av det där underbara leendet är helt fantastiskt!
Nu är vällingen intagen å strax ska jag packa å göra oss iordning å dra, med bil dock! Skitväder!
Förresten, min cykel är räddad, wihuuu!
God morgon!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :