Sömn

Efter en härlig dag med våra fina vänner så lämnade jag över Matte till Fredrik när han kom hem och åkte en sväng till jobbet för å göra en liten insats.
Hjälpte till med sommarens schemaläggning en stund å snackade lite skit med Emelie. När jag väl är där nere så känns det bara roligt att komma tillbaka snart!
Sen när jag kom hem blev det matlagning å nattning av barn innan vi tillbringade kvällen med diverse trädgårdsstyr.
Gräva, lyfta, flytta sten, upp med växter osv osv. Vi har så mkt planer!
Mathias sandlåda blev helt iordninggjord och påfylld iaf!
Även nu i morse vakna jag som ett jäkla kolli. Fattar inte vad felet är. Sover ju massor, får ju ihop nästan 8 timmar varje natt så borde inte va trött.
Men det är bara ta tag i sig själv. Så nu sitter jag med kaffe å piggnar till.
Idag blir det öppna en stund å sen dejt med Carro å Freja.
God morgon.


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :