Sjukstuga

Ja usch usch usch. Här hemma är det sjukstuga idag. Mest jag tror jag men allihopa är drabbade.
Matte snorar, rosslar och hostar
Fredrik har ont i halsen och är liika sjuk som alla killar är vid varje åkomma. ;)
Å jag har ont i halsen, huvudet och snorar så jag inte kunde sova.
Usch och blä.
Kvällens planer blir tyvärr inställda för min del, hade sett fram emot detta men jag kan inte riskera att bli mer sjuk=/
Jag tror inte att vi kommer göra många knop alls här hemma idag, utan det blir nog hellugnt.
fasen, jävla skit, jag vill ju ut å dansa!!=/

KOMMENTARER


Anonym

Krya på er. Bättre att bli frisk till nästa helg. Kram på er

2012-04-21 // 07:56:54

Usch, krya på er!

2012-04-21 // 10:04:37

Nä va tråkigt!:( krya på er så hörs vi till veckan <3

2012-04-21 // 10:07:33

Hej! På min blogg skriver jag om saker jag varit med om, med målet att hjälpa andra i samma situation. Skriver bland annat om hur jag som trettonåring blev våldtagen av en person som stod mig väldigt nära! Kika gärna in och lämna en kommentar :)



JUST NU HAR JAG EN TÄVLING DÄR JAG LOTTAR UT TRE PRESENTKORT PÅ 500 KRONOR HOS H&M, VAR GÄRNA MED! kramis :) länk till tävlingen;



http://sarashemligheter.blogg.se/2012/april/lottar-ut-tre-presentkort-avslutas-114-klo.html#comment

2012-04-21 // 15:51:16
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :