Öppna förskola

Jag är så glad att öppna förskolan finns, där kan man verkligen fördriva massor med tid på dagarna med massa gott sällskap!
Matte blir sysselsatt med massa kompisar och jag blir sysselsatt genom att träffa massa trevligt folk å snacka med! Verkligen toppen för en tjej som mig som inte är härifrån.
Idag har vi varit på öppna hela dagen, frånsett en promenad i stort sätt. Käkat lunch där med medtagen matlåda, vilket går kanon å ta med sig där!
Tandläkaren med ja, den gick skitbra! Inget fel alls, inte ens tandsten hade jag! Härligt!
Nu ska jag kämpa sista timmen med mitt barn som bara behagat sova 40 min på hela dagen!
Puss på er!


KOMMENTARER


Jag håller med dig, är väldigt glad att öppna förskolan finns. Jag är ju inte heller härifrån, har inte ens bott här ett år!

2012-04-25 // 18:21:40
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :