Lite av allt just nu

God morgon vänner!
Igår blev en dag dag! Ia tog massa fina kort medans det som vanligt är tomt bland min bilder.
På tal om bilder så finns det en jäkla massa bilder på dator som jag ej fört över på någon hårddisk ännu. :/
Vi har ännu inte hört nått om datorn går å rädda men hoppas hoppas!!
.
Idag blir det en morgon tillsammans med min kära son å galna katt innan vi traskar in till stan och öppna förskolan. Stannar där en stund innan jag lämnar Matte där å tar mig till det årliga tandläkarbesöket! Peppar peppar på att det ska gå bra.
Vädret ser ju än så länge helt ok ut så hoppas på uppehåll hela dagen.
.
Ja annars då? Va mkt skitsnack det blev. Mobilblogga är inte lika roligt när man måste. Jag gör det nästan alltid annars iaf, men nu när jag måste är det inte lika skoj.
.
Och förresten, har jag berättat för er att jag har världen bästa karl som jag är galet kär i?
Nä, nu kör vi. Välkommen tisdag, hej kaffekoppen och heja Matte, lek själv en halvtimme nu;)


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :