Update

nu har det hänt en del på sista tiden, och jag har redan halkat efter med att uppdatera.
Har ju tillbringat hela mina helg i sthlm med mina kära tjejer Emma, Sofia och Therese.. Mys mys mys.
Massa mys, massa shopping och massa härligt sällskap och härliga samtal. Mycket mer behöver jag inte säga än att jag älskar mina underbara brudar och längtar tills ni kommer hit, vilket inte alls dröjer så länge<3
Jag shoppade iallafall lite mammakläder i storstaden:) så nu behöver jag inte vara naken längre. För nu sätter magen fart, den växer så det knakar nu. v 20 bebis ca 18 cm stor, där är vi nu. Vecka 24 bebis ca 32 cm lång.. Så nu kommer det sätta fart ordentligt. Köpte iaf en jättefin vinterjacka från H&m mama, extra stor över magen, perfekt. Leggins för stora magar och en jättefin klänning. Fanns ju superfina mamma kläder. Man behöver inte alls gå runt å se slaskig ut bara för att man blir större å större.
Köpte mej 3 par nya skor (vilket kändes nödvändigt då jag bara hade ca 45 par innan), mössa och vantar ficka jag också med mej hem.
Nu ska jag bara spara pengar till vi åker till Ullared här om några veckor då ska det shoppas.
Jag har bytt barnmorska också. Så nu nästa gång jag går ska jag få träffa min nya. Jag hoppas att hon är bra bara. Tyckte dock det va lång tid tills vi ska dit igen, 26/11...
Ska uppdatera med bilder på mina fina nya kläder också, men det får komma senare.
<3

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :