Ultraljud

Ok, dags att börja med detta nu då:)

Efter att ha pratat med fröken Åström igår så ville hon att jag skulle starta en mamma blogg så att även nära och kära på hemma hållet kunde va med och se vad som händer med mej, bebis och mage under tiden och sedan få uppdaterade bilder och text när jag sedan sitter med en liten knodd. Och vis som hon är så lyssnar jag på hennes uppmaningar och sätter helt enkelt igång direkt.

Ska försöka hålla er hyfsat uppdaterade under tiden som går, och eftersom detta är första gången som det lever någon i mig så vet jag inte riktigt hur mkt som kommer hända hela tiden men det lär jag ju märka.

Idag har det t ex hänt något roligt, va på ultraljud idag och fick se den lilla. Va underbart det är! Man ser att det lever någon inuti en, helt overkligt och jag tror det kommer vara overkligt bra länge till, men just under dessa minuter känns allting verkligt och påtagligt, även för Fredrik kan jag tänka mej som inte får uppleva detta på samma sätt som jag. Allting såg iallafall jättebra ut och den växte precis så som den ska. Den kommer få heta just DEN hela tiden då vi inte kollat kön och vill inte göra detta heller. Så det är en den tills vidare helt enkelt.

Tiden går fort iaf, vi börjar gå upp emot halva tiden, 17+3 idag…

Ok, nu har jag satt igång iallafall. Vi får hoppas på skaplig uppdatering iallafall.:) Blir nog mer och mer ju längre tiden går.

Ska försöka komma på hur man fixar iordning sidan också så ni får en fin syn när ni kommer in här.

Ha det bäst tills dess!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :