För små kläder...

Ja nu börjar verkligen kläder att bli för små... Tröjor passar inte längre, formen ser galet fel ut och byxor går inte längre att knäppa...
Har dragit ut på det ett tag nu att gå upp en storlek i kläder på jobbet, men idag gick d inte mer. Hade beställt i förebyggande syfte för denna dag men har verkligen dragit detta in i det sista, men idag gick inte längre den nedersta knappen igen.. fan... haha.
Byxorna har jag fått byta för ett tag sen redan, men nu alltså även skjorta.
Men en storlek större blev ingen hit.
Pösiga byxor, visst, men en skjorta som hänger en bit ner på rumpan, korta ärmar som hänger en bra bit över armbågen och alldeles för bredda axlar, men gott om plats för mage..
Nä usch, detta är inte bara bara en dans på rosor inte..
Det är svårt.. Just nu känns det som om folk tänker när man ser mig, är hon gravid eller har hon bara blivit jävligt tjock? haha.. Svår gräns där i mellan just nu, så gäller att klä sig rätt:P
Och alla mina kläder i garderoben är ju bara packa ner.. Lever ju i mjukisbyxor, leggins och stora tröjor nu, och så lär det ju förbli. Detta lär ju inte bli sista gången jag säger detta. Jag menar, det känns lite tungt nu att inte kunna klä sig, undra hur det känns om 3 månader?

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :